Page 10 of 10 FirstFirst 12345678910
Results 91 to 94 of 94

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman

Inactive Member boomboom's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Las net dat er nog een interludeje in Wizard #0 komt..zal die ook worden vetaald? Denk het niet he!?

Inactive Member belsezar's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

hey almerebatman dan word je belazerd als je de winkel in de zoetelaarspassage bedoeld in Almere stad

ik ben daar vaste klant en ik krijg echt geen prijzen tegen canadese dollars hoor...dan zou ik geen vaste klant meer zijn

Patrick die grote kerel die er zaterdags en donderdag avond werkt is een goed vriend van me, ben al vaker bij hem thuis geweest...ff tussendoor hij is comic goeroe voor mij... die man doet het met iets van 25 tot 35 long boxes vol

Maar een beetje opletten bij de kassa en ff zeggen dat ze de verkeerde dollars omrekenen doet wonderen hoor...Gewoon beetje opletten

Inactive Member belsezar's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

en PLEASE als iemand me kan helpen aan deel twee van knightfall (de tpb deel 1 broken bat heb ik)zou ik erg waarderen en sta je zeker in het rijtje bij mij die een grote gunst aan me kan vragen in de toekomst...en natuurlijk een financieele vergoeding

zie verder mijn reply in Gezocht...

Inactive Member Bendr1338's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by belsezar:
    ik ben daar vaste klant en ik krijg echt geen prijzen tegen canadese dollars hoor...dan zou ik geen vaste klant meer zijn
    Maar een beetje opletten bij de kassa en ff zeggen dat ze de verkeerde dollars omrekenen doet wonderen hoor...Gewoon beetje opletten
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik kom er ook niet veel meer.
    Ze hebben niet de Batmans die ik zoek, en als ik ze bestel dan duurt het heeeeeeel erg lang. Ik heb het dus eigenlijk maar een beetje opgegeven om nog aan Batmans te komen. Ik zit helaas ook niet iedere week in Amerika dus ik zal het met toevals treffers moeten doen. Uiteraard let ik voortaan wel op bij het omrekenen maar wat ik al zeg ik kom er niet veel meer.

Ben

"Pull on your tights and give them HELL"